укр
руc
MBR English
Інтерв'ю
Аналітика
Технології
Спецпроекти
Відео
Подкаст
Різне
Технології
Голос для Дарта Вейдера, Едіт Піаф та Cyberpunk 2077: як українці створили компанію, що підкорила Голлівуд
21 грудня 2023, 10:17
Пришвидшити всі процеси вдесятеро: як українські медіакомпанії інтегрують штучний інтелект у свою роботу
9 листопада 2023, 15:21
«Ордер Гааги для путіна – плід нашого розслідування». Голова агенції «Мольфар» Артем Старосєк про пошук воєнних злочинців і те, як дерево на світлині може здати позиції ворога
14 серпня 2023, 12:59
Досвід FILM.UA Design: практичні кейси використання нейромереж і ШІ в українському кіно та серіалах
4 травня 2023, 11:21
«Убивця Google» у кіноіндустрії. Чи може штучний інтелект стати ворогом голлівудських сценаристів
24 січня 2023, 11:40
Технології, що змінюють гру. Яким буде футбол після чемпіонату світу в Катарі
12 грудня 2022, 09:55
«Аватар: Шлях води». Чи очікує світовий кінематограф нова технологічна революція?
8 грудня 2022, 10:57
Лагідна українізація. Результати першого року роботи студії MEGOGO Voice: війна, штучний інтелект і попит на українську
28 жовтня 2022, 14:43
Сучасні технології у документалістиці. Як проекти FILM.UA відроджуватимуть на екрані зруйновані міста та поновлюватимуть історичну справедливість
13 червня 2022, 12:30
Штучний інтелект та інші технології в епоху постправди. І чому це не завжди працює
26 жовтня 2021, 18:09
1
2
3
4
5
>
>>
Топ матеріали
Видання Media Business Reports переформатовується
«Вважається, що в українській документалістиці є конкуренція. Та насправді її немає». Анастасія Штейнгауз – про новий кінофестиваль Doc Kyiv Fest, проекти Starlight Doc та комерційну документалістику
Лет мі спік фром май Netflix. 10 серіалів для вивчення англійської на різних рівнях
Щопонеділка у вашій пошті – дайджест головних текстів MBR
.
Підписатись на розсилку
Закрити
This session was blocked cause someone already using this account
Ваше ім'я
Ел. пошта
Телефон
Повідомлення
Recaptcha
Надіслати