MBR (Media Business Reports) ‒ інформаційно-аналітичне видання про медіабізнес та аудіовізуальну індустрію.
Ми проводимо постійний моніторинг ринку кіно і телебачення Європи та світу, приділяючи особливу стратегічну увагу Україні, східноєвропейському регіону й пострадянським країнам. Наші редакційні пріоритети:
- системна аналітика телеперегляду і бокс-офісу України, а також європейських кінотеатральних топів;
- надання докладної інформації про можливості та сервіси української індустрії;
- відбір найцікавіших новин і моніторинг теле- й кінопроектів України та країн-сусідів, які перебувають на різних стадіях розробки й виробництва;
- інтерв'ю з професіоналами аудіовізуальної сфери;
- детальні репортажі зі знакових подій індустрії;
- аналіз актуальних світових трендів і прогнозування їхнього впливу на регіональний ринок.
Наша місія
В епоху глобалізації регіональна індустрія не може ефективно розвиватися у відриві від загальносвітових процесів і трендів. Тому наше стратегічне завдання – сприяти формуванню єдиного інформаційного поля задля того, аби вписати українську індустрію у світовий контекст.
А також – допомагати становленню внутрішньої української екосистеми зі сприятливими умовами для всебічного розвитку аудіовізуального ринку.
MBR – це відкритий об'єктивний комунікаційний майданчик для професіоналів індустрії.
І ще – своєрідна точка входу, яка надає найбільш повну та актуальну інформацію про український і регіональний аудіовізуальні ринки.
Наша історія
Інформаційно-аналітичний сайт MBR – дочірній проект провідної української медіаконсалтингової компанії Media Resources Management, що працює з вересня 2019 року.
Основою для його створення стали три попередніх видавничих проекти компанії:
- Content Report – регулярне інформаційно-аналітичне електронне видання про виробництво і дистрибуцію аудіовізуального контенту в Україні, Росії та країнах СНД, яке виходило у форматі PDF із 2010 року і поширювалося за підпискою.
- «МедиаНяня» – сайт mediananny.com, який від 2010 року оперативно висвітлював події українського та світового медіабізнесу, успішно поєднуючи формати таблоїда й інформаційно-аналітичного видання.
У структурі сайту MBR бренди Content Report і «МедиаНяня» збережені у вигляді окремих сторінок зі своєю візуальною айдентикою та оригінальними форматами матеріалів.
- Media Business Reports – дайджест новин медіаринку України та всього світу, який виходив із 2006 року і розповсюджувався за підпискою у форматі PDF. Цей найстаріший бренд у видавничому портфелі MRM не лише дав свою назву новому сайту, а й заклав основу його концепції – надавати читачам комплексну актуальну інформацію про медіаринок України і світу та бути справжнім must-have для професіоналів індустрії.
Підписка і доступ до ексклюзивних матеріалів
Структура сайту MBR змішана – вона передбачає наявність як матеріалів у відкритому доступі, так і ексклюзивної інформації, повний доступ до котрої мають лише зареєстровані читачі видання, які оформили платну підписку.
З 16 вересня 2019 року сайт MBR працює в тестовому режимі. На цьому етапі отримати доступ до матеріалів сайту на безкоштовній основі можуть усі бажаючі. Для цього потрібно просто зареєструватися та авторизуватися за допомогою email.
Тестовий режим роботи MBR триватиме до початку 2020 року. Перед запуском платного доступу до ексклюзивних матеріалів читачам сайту буде запропоновано оформити підписку на видання.
Наші контакти
Зв’язатися з редакцією MBR можна за адресою info@mbr.com.ua
Що таке MRM
ТОВ «Інформаційне агентство “Медіа Ресурси Менеджмент”» (Media Resources Management, MRM) – це перша українська медіаконсалтингова компанія, що надає комплексні послуги у сфері медіа та інтертейменту. MRM працює на ринку з 2005 року. Компанія консультує і забезпечує практичну підтримку проектів у всіх основних галузях медіаринку (телебачення, кіно, преса, нові медіа, радіо тощо): від розробки ідеї та проведення всіх необхідних маркетингових досліджень і до здачі проекту під ключ, налагодження мережі дистрибуції, складання концепцій мовлення, виводу компанії на міжнародний ринок та ін.
Основний принцип роботи MRM – індивідуальний і гнучкий підхід до реалізації поставлених завдань. За плечима фахівців компанії – десятки успішно реалізованих проектів у всіх згаданих сферах, великий досвід перемовин із закордонними компаніями, зокрема і багатосторонніх перемовин. Компанія MRM має партнерів по всьому світу, постійно налагоджуючи нові зв'язки з ключовими гравцями українського і міжнародного ринку.
Особливість MRM – це комплексний підхід до реалізації проектів. Звертаючись у MRM, клієнт отримує повний спектр послуг: починаючи від розробки ідеї та проведення маркетингового дослідження, закінчуючи адміністративною та юридичною підтримкою проекту. Такий рівень сервісу став доступний завдяки тісним партнерським відносинам, які компанія встановила з провідними гравцями ринку.
Фахівці компанії регулярно беруть участь в основних галузевих заходах (міжнародних ринках, конференціях, виставках тощо MIPTV і MIPCOM (Канни, Франція), DISCOP (Стамбул, Туреччина), NATPE (Будапешт/Прага і Маямі), Берлінський кінофестиваль, виставка IBC в Амстердамі та інших. Крім того, MRM – активний член професійних організацій (наприклад, The International Academy of Television Arts & Sciences), що дозволяє компанії пропонувати клієнтам широкий спектр послуг, котрі відповідають світовим стандартам якості. Також MRM є організатором міжнародного медіафоруму KYIV MEDIA WEEK, який щорічно відбувається в Києві з 2011 року.
Детальніше про послуги, що надаються компанією MRM, можна дізнатися на її офіційному сайті.