Сьогодні сайт Media Business Reports призупиняє свою роботу в форматі інформаційно-аналітичного ресурсу до Перемоги України у війні та стабілізації ситуації на ринку. Але не всі знають про інший, надзвичайно важливий вектор нашої роботи – розбудову індустрії. В межах цієї роботи команда видання регулярно долучалась до проектів медіаконсалтингової компанії Media Resources Management і не лише. Тож саме в зосередженні на проведенні досліджень, аналітиці й інших речах, що допомагають індустрії, і полягає переформатування МБР. Із призупиненням роботи сайту наша дослідницька робота не припинятиметься у складі MRM: компанія продовжує свої аналітичні проекти, супровід івентів та іншу роботу з розвитку індустрії – зокрема й важливі індустріальні дослідження, над якими і надалі працюватиме аналітичний відділ.
Як і більшість героїв наших публікацій Media Business Reports здолав непростий шлях: видання, що мало поєднувати звичний інформаційний формат із глибокими аналітичними матеріалами за передплатою, почало працювати у тестовому режимі восени 2019 року, а вже на початку 2020-го, коли мав відбутися повноцінний запуск, ринок підкосила пандемія – і відтоді індустріальне видання боролося разом з індустрією, оптимізуючи ресурси та намагаючись досягти більшого меншими силами.
Утім, за таких умов ми зробили чимало великих досліджень (від розробленого разом із соціологами портрету українського глядача та прорахування ефективності державної підтримки кінематографа до рейтингу українських продюсерів, режисерів і сценаристів за 10 років), створювали яскраві спецпроекти, вели системний моніторинг українського (а до великої війни – і європейського) кінопрокату, телевізійних рейтингів, виробництва AV-контенту. Ну і, звісно, опублікували тисячі інших аналітичних матеріалів, інтервʼю, репортажів, різноманітних оглядів тощо, котрі залишаються доступними на нашому сайті як архівні публікації.
Дякуємо, що були з нами ці 4,5 року, та до зустрічі в інших проектах і форматах.