Завдяки великим спортивним та політичним подіям, серед яких Літні Олімпійські і Паралімпійські ігри в Токіо, Ліга чемпіонів УЄФА і вибори президента в США, у 2020 році витрати на рекламу в світі зростуть на 3,9% до $615,4 млрд. Лише американські вибори залучать додатково понад $10 млрд рекламних інвестицій, йдеться у прогнозі розвитку рекламного ринку від Dentsu Aegis Network.
Однак у деяких ринках темпи зростання на 2020 рік знизилися, зокрема в Великобританії і Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Як очікувалося раніше, падіння витрат на рекламу в 2020 році торкнеться Німеччини (-1.5%), Італії (-0.1%) і Іспанії (-1.3%), що пояснюється локальною політичною та економічною невизначеністю. Значне зростання рекламного ринку прогнозується в таких країнах, як Індія (+10,9%), Аргентина (+16%) і Мексика (+10,5%).
Digital продовжує стимулювати глобальне зростання рекламних інвестицій і трансформувати традиційні медіа. Частка цифрової реклами в загальному обсязі світового рекламного ринку сягне 45,7% в 2020 році і наблизиться до 50% в 2021-му. При цьому цифрові технології забезпечать зростання телевізійної, радіо- і зовнішньої реклами.
«Ми вступаємо в рік важливих політичних і спортивних подій, які будуть стимулювати зростання глобальних рекламних витрат. З точки зору локальних тенденцій спостерігається змішана картина: деякі ключові ринки сповільнюються, в той час як країни, що розвиваються, набирають силу. Медіаландшафт продовжує трансформуватися в бік digital і мобільного споживання. Навіть в традиційних медіа, таких як радіо і телебачення, цифрові технології тепер виступають в ролі головного тригера», - заявив Пітер Хьюбум, виконавчий медіадиректор Dentsu Aegis Network.
Серед глобальних медіатрендів експерти визначили основні:
- Цифрова економіка веде рекламні ринки Індії, Латинської Америки та Східної Європи. У 2020-2021 роках витрати на цифрову рекламу в Індії зростуть на 27%. Бурхливий цифровий розвиток переживають і ринки Аргентини, Мексики, Росії, Туреччини, Чехії, Румунії, Болгарії та Латвії.
- Витрати на цифрову рекламу в світі у 2020 році збільшаться на 10,5% до $276 млрд. В digital найшвидше зростатимуть соціальні мережі (+19,8% в 2020 році) і онлайн-відео (+14,6%).
- У 2020 році частка витрат на мобільну рекламу перевищить телевізійну. Як очікується, ТБ візьме на себе 31,5% глобального рекламного ринку, mobile - 32,1%. У 2020 році мобільна реклама продемонструє зростання на 16,5% - до $172,6 млн.
- Цифрові технології повернуть теле- і радіорекламу до зростання в 2020 році. Зберігши за собою майже третину світового рекламного ринку (31,5%), телебачення виросте на 0,6%. Витрати на радіорекламу збільшаться на 1,7%.
- Голосові асистенти збільшать аудиторію радіо і залучать більше рекламних бюджетів до 2023 року. На голосові асистенти вже припадає близько 16% потокового мовлення американських радіостанцій (за даними за перший квартал 2018 року). Як результат, у 2020 році темпи зростання ринку радіореклами в США зможуть перевищити глобальні (+2,3% проти +1,7% відповідно).
- Друковані медіа продовжать відчувати відтік рекламних бюджетів. У 2020 році витрати на рекламу в газетах і журналах скоротяться на 7,1% і 6,3% відповідно.