NBCUniversal (NBCU) вже уклала договори на понад $1 млрд щодо розміщення реклами під час трансляції Олімпійських ігор у 2020 році. За прогнозами, компанії навіть вдасться перевершити показник літньої Олімпіади 2016-го, коли прибуток за рекламу становив $1,2 млрд.
Наступного року NBCU пропонує рекламодавцям крос-платформну рекламу: на телебаченні та цифрових платформах. Вартість реклами від виду платформи не залежатиме.
«Ми не робимо розподіл між телевізійним і цифровим показом, оскільки, чесно кажучи, спортсмени не плавають швидше, стрибають вище або роблять щось інше на кожній з платформ», - заявив виконавчий віце-президент рекламного відділу NBC Sports Ден Ловінер.
Також компанія вперше буде пропонувати рекламу під конкретну демографіку: дорослі віком 19-49 та 25-54.
«Чому лише дві аудиторії? Бо вони становлять 80% наших глядачів, та ми вирішили не поспішати у роботі з демокрафіками», - додав Ловінгер.
Тактика NBCUniversal може послужити гарним прикладом для нашого Суспільного мовлення, яке за показ зимових Олімпійських та Паралімпійських ігор 2018 року заробила лише 2 млн грн. В той час права на трансляцію олімпіади обійшлися компанії у $2,8 млн.
Хоча Суспільне може відбити хоча б частину вартості прав на трансляцію завдяки продажу субліцензії, хайлайтів (нарізки відео для новин), реклами і спонсорських пакетів, робити воно цього не поспішає.