Служба потокового відтворення музики Pandora тестує новий формат реклами, який дозволяє слухачам реагувати на рекламу, відповідаючи їй. Така реклама спонукає слухачів вголос відповісти на запитання після спеціального звуку, який пролунає в ефірі. У свою чергу реклама надасть більше інформації про продукт чи бренд.
На початку рекламного блоку звучить пояснення того, як працює реклама. Рекламодавці вмикають коротке рекламне повідомлення, після чого ставлять запитання, на яке мають реагувати слухачі. Серед перших компаній, які тестують нову рекламу, - Doritos, Ashley HomeStores, Unilever, Wendy’s, Turner Broadcasting, Comcast та Nestlé.
Наприклад, мережа закладів Wendy’s питає користувача, чи він голодний, і якщо у відповідь почує «так», то рекомендує нові страви. Піцерія The DiGiorno’s після почутого «так» розповідає слухачу жарт, про пицу, а The Ashley HomeStores дає користувачам поради щодо міцного сну.
Новий формат реклами використовуватиме технологію розпізнавання голосу, яку Pandora вже використовує у роботі голосового асистента Voice Mode. Він дозволяє користувачам перемикати музику, не торкаючись гаджета, тільки завдяки голосу. Запуск асистента відбувся на початку 2019 року.
За словами Pandora, нова реклама буде більше значимою, адже вона змушує людей прислуховуватись до реклами. Такий формат також допоможе брендам напряму визначити охоплення реклами, що раніше зробити через радіо було неможливо.