Заробітки лідерів думок на рекламі у Instagram ростуть з космічною швидкістю. За останнім дослідженням компанії Izea, середня ціна одного платного поста в соцмережі сьогодні становить $1642, що на 44% більше, ніж минулого року. Щоб встигнути за інфлюенсерами, соцмережа тестує новий інструмент Brand Collabs Manager, який дозволить користувачам стати ближче до рекламодавців.
Цей маркетинговий інструмент вже успішно працює у Facebook. Brand Collabs Manager показує користувачам розширену статистику щодо рекламного контенту та допомагає знайти рекламодавців, які будуть зацікавлені у співпраці. Також інфлюенсери зможуть укладати нові угоди та управляти ними прямо у додатку.
Рекламодавці ж зможуть одразу побачити статистику постів, на яких їх тегнули, а не чекати, поки користувач скине скріншот.
Тестуючи новий інструмент, Instagram нагадує, що правила компанії Facebook забороняють рекламувати тютюнові вироби, вейпінг та зброю. Разом із цим з наступного року соцмережа обмежить рекламу алкоголю та дієтичних добавок, додавши фільтр щодо віку користувачів, які можуть побачити рекламне повідомлення.