Ви не знали, але всі ці роки Марк Цукерберг мовчав про свою головну проблему. Виявляється, йому дуже не подобалося, що користувачі плутають соцмережу Facebook із компанією Facebook. Вихід із ситуації, втім, знайшовся швидко і безболісно: щоб навчити людей відрізняти бренди, одному з них - компанії Facebook - істотно оновили логотип.
При цьому в компанії нагадали, що Facebook починав роботу як єдиний додаток, однак зараз він пропонує різні продукти для користувачів як для спілкування, так і для розвитку бізнесу. «Ми презентуємо новий логотип компанії і ще більше відокремлюємо компанію Facebook від додатка Facebook, яке збереже свій дизайн», - йдеться в повідомленні.
У новому логотипі назву компанії написано великими літерами і спеціально створеним для неї шрифтом. Логотип соціальної мережі, навпаки, пишеться тільки малими літерами. Оновлений логотип з'явиться в написі «from Facebook», розташованої на стартових сторінках додатка Instagram, месенджера WhatsApp і інших її продуктів.
Не став мовчати з цього приводу і Марк:
«Коли я запускав Facebook 15 років тому, я й гадки не мав, що він також буде включати Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace і інші продукти. Багато хто не знає, що ми створюємо ці продукти. Але ми вважаємо, що людям важливо знати, хто стоїть за продуктами, якими вони користуються», - написав Цукерберг.
Ну ось, тепер ви будете знати і нічого не переплутаєте.