Натикаючись на черговий рекламний пост в соцмережах, ви напевно ні-ні, та й ловили себе на думці про те, скільки на них заробляють інфлюенсери. Цією ж темою зацікавилися в маркетинговій компанії Izea, а тому провели масштабне дослідження питання. Висновок, власне, очевидний: заробітки лідерів думок на рекламному контенті ростуть, причому з космічною швидкістю.
Для того, щоб висвітлити питання детальніше, дослідники вивчили платний контент в Facebook, YouTube, Instagram і кількох менших платформах. Також вони порівняли заробітки інфлюенсерів за останні роки, причому в поле зору потрапили як знаменитості, так і мікроінфлюенсери (до 100 тис. передплатників). Втім, особливої різниці в результатах немає: виявилося, представники обох груп заробляють великі гроші.
Середня ціна одного платного поста в Instagram сьогодні становить $1642, хоча ще в 2014-му вона була на порядок нижче - всього $134. Зростання помітне навіть в порівнянні з минулим роком і становить 44%. Вартість реклами інфлюенсерів в Facebook зросла з $8 в 2014 році до $395 в 2019-му, а пост в Twitter подорожчав за той же час з $29 до $ 422. Найвищі розцінки сьогодні на рекламу в YouTube - розміщення подібного контенту на відеохостингу коштує в середньому $6700, що в 4 рази перевищує середню вартість реклами в Instagram.
Експерти з маркетингової компанії Socialbakers вважають, що компанії продовжать вкладати гроші в лідерів думок в соцмережах. За їх підрахунками, лише за останній рік кількість платних постів на різних платформах виросла в півтора рази, а обсяг цього ринку в 2020 році перевищить $10 млрд. Отже, якщо вас турбує питання, де всі гроші, то ось вони.