Всесвітня газетна асоціація (WAN-IFRA) в опублікувала традиційний звіт «Тенденції світової преси». Для дослідження WAN-IFRA провела опитування в більш ніж 50 країнах і зібрала дані глобальних партнерів, серед яких ZenithOptimedia, IPSOS, PwC, Chartbeat, Parse.ly і IO Technologies.
Головна тенденція, описана в документі, така: поки загальний прибуток преси скорочується, як і розміри багатьох редакцій, кількість готової платити за новини аудиторії і попит на якісну журналістику продовжує зростати.
«Перебуваючи в тумані сумнівного контенту, все більше споживачів шукають надійний, якісний контент. І це помічають медіа, зосереджуючись на читачах, які готові платити за новини», - розповів Вінсент Пейреня, генеральний директор Всесвітньої газетної асоціації.
У 2018 році доходи друкованих та цифрових ЗМІ знизилися на 3%. Найбільше впали доходи від друкованої реклами (на 7%). Доходи від цифрової реклами виросли на 5% і, за прогнозами, зростуть ще в 2019 році.
Тим часом аудиторія з платної підпискою збільшилася на 0,5% і склала 640 млн читачів в день. При цьому майже 54% загального доходу газет припадає на продаж тиражу.
Незважаючи на велику увагу до цифрової передплати, в 2018 році тираж друкованих видань зменшився лише на 1% у всьому світі. А доходи від друку все ще становлять близько 86% доходів видавців.
Google залишається найважливішим джерелом трафіку для медіакомпаній у всьому світі. На його частку припадає два з трьох переглядів сторінок провідних світових технологічних компаній.