До старту найбільшого медіафоруму Східної Європи KYIV MEDIA WEEK, який цього року відбудеться в форматі всесвітнього онлайн-марафону, залишається зовсім небагато часу, а значить, готуватися до нього потрібно ще ретельніше. Тим більше, що готуватися є до чого: крім секцій, присвячених медіаринкам Азії, Латинської Америки та Європи, про програми яких ми вже розповідали, на учасників чекає багато інших цікавих подій.
Одна з них - дискусія на тему «Глобальні тренди контент-індустрії», яку готують співзасновники провідної аналітичної компанії The Wit Вірджинія Муслер і Бертран Віллегас. Експерти, ґрунтуючись на ексклюзивних дослідженнях, проведених спеціально для KMW GM, зосередяться на найцікавіших питаннях міжнародного медіаринку, позначать найбільш знакові проекти і тренди 2020 року і озвучать свої прогнози щодо напрямків його розвитку в найближчому майбутньому.
KYIV MEDIA WEEK Global Marathon організований компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду. Він стартує о 10:00 14 вересня на сайті Media Business Reports. Включення представників The Wit заплановано о 14:00. Участь у заході безкоштовна, але не забудьте зареєструватися.
Крім того, в жовтні всі зареєстровані учасники Global Marathon отримають спеціальний пост-огляд, в якому буде зібрана презентована на заході аналітика і результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агентствами спеціально для KMW 2020.