12 травня відбувся відкритий фінальний пітчинг конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA 2. Кожен з фіналістів змагання доводив, що саме його ідея заслуговує на перемогу, представляючи проекти під час Zoom-конференції, котра доповнилася YouTube-трансляцією. Захід організовано компанією Media Resources Management (MRM) за підтримки Проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
Захід розпочався зі вступного слова організаторів конкурсу - керівника медіанапрямку UCBI II Віри Костенко-Кузнєцової і директора MRM Катерини Удут. Також своїми думками щодо важливості конкурсу поділилися виконуюча обов'язки директора місії USAID в Україні Сьюзан Кутор (Susan Kutor), голова Державного агентства України з питань кіно Марина Кудерчук та виконавчий директор Українського культурного фонду Юлія Федів.
Під час пітчингу було представлено 17 проектів, яким поталанило пройти до фіналу:
- «Брати», телевізійний серіал, 1+1 Продакшн
- «Будуємо Україну Разом», реаліті-шоу, Play Production
- «Весілля під час розведення», телевізійний серіал, 1+1 Продакшн
- «Вихідні на Атласі», фільм, ТОВ «Твій найкращий фестиваль»
- «Всі, хто хотіли, поїхали?», мальована анімація, Real Stories Production
- «Голова», комедійний серіал, GOOD MOOD PRODUCTION
- «МАМА», драма, ТОВ «Основа Фільм»
- «Морська Академія», молодіжна драма, ТОВ «СТАР МЕДІА»
- «Піца Україна», телевізійний серіал (ситком), Filmix production
- «Пластуни», драмеді, пригоди, GREEN PENGUIN MEDIA
- «Радикальне рішення», драма, GREEN PENGUIN MEDIA
- «Розбір гри», документальне кіно, ТОВ «КС ПРОДАКШН»
- «За крок від дому», PR-сюжети та міжпрограмка, ICTV та СТБ
- «ЧУМА», телевізійний серіал, ГО «Національна асоціація медіа»
- «Шалені бджолярі», комедія, мелодрама, ФОП Кузьменко Ярослава Василівна
- «Щастя, як емоція», документальний фільм, Платформа української документалістики docUA Platform
- «Я у мами стартапер», Youtube-шоу, TWO WORDS
Із описами проектів можна ознайомитися тут.
На розгляд кожного проекту виділили 15 хвилин: учасники особисто презентували свої ідеї, а потім відповідали на запитання експертів. Проекти презентували чотирма блоками, кожен з яких проводив член журі, котрий опікувався ними на докторинг-майстерні PITCH UA 2.
Нагадаємо, докторинг-майстерня складалася з двох частин: спочатку відбувся відкритий захід в «Освіторії», відвідати який мали змогу усі охочі, а далі у закритому режимі тривали індивідуальні консультації. Медіаексперт Кара Вейман (Kara Wayman), продюсер Джош Вайнсток (Josh Weinstock), шоуранер Віктор Пьонтковскі (Wiktor Piątkowski) та контент-стратег Адам Сігел (Adam Sigel) детально аналізували кожен конкурсний проект разом із його авторами.
Під час фінального пітчингу в складі експертного журі за усіма презентаціями спостерігали і брали участь в обговоренні представник USAID/OTI в Україні Шадрак Людеман (Shadrach Ludeman), заступник представника USAID/OTI в Україні Тера Ярох (Terah Yaroch), регіональний радник USAID/OTI Орен Мьорфі (Oren Murphy), експерт з розвитку медіапроектів UCBI Катерина Чернолуцька та Віра Костенко-Кузнєцова.
Загалом пітчинг тривав п'ять годин. Протягом цього часу члени журі, а також ті, хто спостерігав за подією, змогли оцінити роботу команд та позитивні результати докторинга - усі учасники дослухалися порад експертів й удосконалили свої проекти. Це підкреслила у своєму заключному слові Віра Костенко-Кузнєцова.
Дізнатися, які проекти стали переможцями та отримають можливість фінансування від UCBI II/USAID, можна буде 22 травня, коли їх офіційно оголосять на сайті PITCH UA 2.