Стрімери, які заробляють на рекламі, продовжують насолоджуватись хвилею популярності. Компанія Comcast придбала сервіс Xumo, який налічує 10 млн щомісячних користувачів. Стрімер заснували 2011 року, тоді він належав Viant, материнській компанії Panasonic та Myspace. 2016 року він перейшлов у власність Time Inc., а потім - Meredith.
Компанії не розголосили фінансову сторону угоди. Відомо, що Comcast дозволить Xumo працювати як незалежній одиниці під кабельним відділом компанії. Це вже другий стрімер під керівництвом Comcast, що працює за рахунок реклами. Рік тому компанія придбала Pluto TV.
Раніше ЗМІ повідомляли, що дочірня компанія Comcast NBCUniversal зацікавлена у купівлі сервісу Vudu, який належить Walmart. Він мав стати безкоштовним бонусом для підписників Peacock, який стартує в липні 2020 року.