Перша хвиля навали стрімінг-сервісів, розпал якої припав на минулу осінь, вже спала, але це зовсім не означає, що глобальну битва за користувачів закінчено. Весна і літо 2020-го також обіцяють бути спекотними: в травні НВО запустить свій майданчик НВО Мах, а ще на підході старт онлайн-кінотеатру Peacock від NBCUniversal.
До сьогодні точна дата запуску останнього трималася в таємниці, а тепер вона розкрита: Peacock в повну силу запрацює в США 15 липня. Раніше вже з'являлася інсайдерська інформація про тарифні плани сервісу, але офіційно NBCUniversal заговорила про них лише зараз. І без сюрпризів не обійшлося: поряд з двома платними варіантами підписки компанія все-таки вирішила надати користувачам можливість дивитися контент безкоштовно. Ця пропозиція буде називатися Peacock Free, проте кількість контенту в ньому буде обмежена 7,5 тис. годинами (сюди увійдуть повні сезони класичних серіалів NBC, фільми Universal і вечірні шоу на кшталт SNL і Family Movie Night), тоді як в платних версіях вона складе більше 15 тис. годин. Їх, до речі, дійсно буде дві: повна версія за $4,99 на місяць, але з рекламою (причому користувачі кабельної мережі Comcast отримають доступ до неї безкоштовно), і Peacock Premium за $10 без реклами (для клієнтів Comcast це буде вдвічі дешевше).
Крім того, ті, хто обере платні підписки, зможуть дивитися спортивні трансляції, в тому числі ексклюзивні покази англійської футбольної Прем'єр-ліги, а ще у них буде ранній доступ до вечірніх ток-шоу. І, знову-таки, приємний бонус чекатиме на абонентів Comcast: для них Peacock Premium запрацює не в липні, а 15 квітня.
З огляду на все це, західні журналісти вже зробили висновки, що Comcast не має наміру включатися в стрімінговую гонку з таким завзяттям, як Disney або WarnerMedia. Більш того, у аналітиків є підозри, що за допомогою Peacock компанія хоче привернути увагу глядачів до кабельного телебачення, а не навпаки. І у неї для цього є все необхідне: в активах NBC є один з найбільших каталогів телеконтенту в світі, численні ліцензійні угоди на франшизи на кшталт «Гаррі Поттера» і можливість транслювати спортивні матчі. Все це, на думку журналістів, і стане перевагою Peacock перед Netflix, НВО Мах, Disney Plus та іншими гравцями.