Стрімери, що працюють за рахунок реклами, стають все більш привабливими для великих гравців ринку. За один тиждень ЗМІ дізнались про дві нові угоди про купівлю-продаж таких сервісів.
Видання Journal повідомило, що NBCUniversal веде переговори щодо купівлі стрімеру Vudu, який належить Walmart. Vudu започаткували у жовтні 2016 року. Деталі угоди поки не розголошують, але подейкують, що свого часу Walmart придбав платформу за $100 млн. Після покупки NBCUniversal планує безкоштовно надавати доступ до сервісу всім підписникам Peacock, який стартує у липні 2020 року. Наразі Vudu має 10 тис. одиниць безкоштовного контенту і 150 тис. - платного.
Про купівлю стрімеру задумався і Fox Corp. Його око пало на сервіс Tubi, який безкоштовно пропонує понад 20 тис. старих серіалів та фільмів. Таким чином компанія Руперта Мердока може додати до свого значного переліку телеканалів ще й стрімінговий сервіс. Деталей цієї також угоди поки не розголошують, за попередніми оцінками, ціна платформи може сягати $500 млн.