Минулого тижня другий конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), що дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та зняти свій перший ролик для портфоліо, підбив підсумки. Дізнатися подробиці про нього можна тут, але загалом схема, що вибудована минулого року, не змінилася: з-поміж 314 заявок було відібрано 12 півфіналістів, котрі пройшли освітній модуль у Kyiv Academy of Media Arts, а потім члени журі, розглянувши допрацьовані трітменти, відібрали п'ятьох фіналістів. На створення роликів за брифами брендів-партнерів конкурсу режисери отримали по $2,5 тис., а також повну технічну та організаційну підтримку організаторів.
Переможцями конкурсу 2021 року стали Ліза Руда (бренд Gliss Kur), яка отримала GRAND PRIX та $2 тис., і Олексій Лідаговський (бренд OLX) - JURY SPECIAL MENTION та $1 тис. відповідно. А сьогодні організатори YO!DA відкривають голосування за Приз глядацьких симпатій, що за традицією відбувається на нашому сайті.
Умови прості: ви дивитеся ролики фіналістів і голосуєте за той, котрий вважаєте найкращим. Автор роботи, що набере максимальну кількість голосів, отримає винагороду.
Результати голосування будуть оголошені наступного понеділка, 11 жовтня. Поїхали!
Ліза Руда, бренд Gliss Kur
«Ідея почалася з героїні з кольоровим волоссям. Її історія - моя історія. Я досить часто змінюю колір волосся і регулярно чую різні думки щодо цього: від «будеш часто фарбувати - випадуть» до звинувачень в інфантильності. Це надихнуло мене придумати ще кілька дівчат, чиє волосся і лайфстайл регулярно потрапляють під обстріл недоречних висловлювань. «Відваліть, це наш вибір, - кажуть дівчата, - а про волосся подбає Gliss»», - коментує режисерка.
Олексій Лідаговський, бренд OLX
«Коли я думав над роликом для OLX, мені здавалося що телепортація через екран це щось занадто очевидне, адже я бачив подібне у фільмах «Дзвінок», «Чарлі і шоколадна фабрика» і, можливо, десь іще. Але якось я дивився у вікно, по якому проповзла муха, і зрозумів, що саме може візуалізувати повідомлення «your trash is someone's treasure!» і як обіграти ідею з телепортацією», - розповідає режисер.
Віталь Карабань, бренд Pit Bull
«Першим рядком у клієнтському брифі була фраза: «Я живу так, як мені подобається». І я одразу зрозумів, який ролик хочу зробити, - пригадує режисер. - Тому що одного разу я круто змінив своє життя. Стоячи на заводі по пояс у маслі, я зрозумів, що не хочу жити так, як мені вбивали в голову ще зі школи: хлопчик має бути інженером або військовим, мати стабільну роботу, квартиру, машину тощо. Я кинув все і вирішив займатися творчістю, хоча тоді не знав, хто такий режисер, а хотів стати актором. І тепер я зняв ролик про трьох героїв, що займаються улюбленою справою попри все».
Ірина Мордюшенко, бренд Samsung
«Роликом я хотіла показати таку кафкіанську історію навпаки, в якій павук став людиною, аби користуватись телевізором, як його хазяйка. Ну і що продукт, власне, настільки зблизив їх, що врешті-решт вони обидва стали павуками. Така от історія про Шрека та Фіону. Зазвичай павуки зображені в рекламі як щось страшне і бридке, а мені хотілося довести протилежне. Також можна провести асоціативний ряд типу «павук - павутина - мережа інтернет», адже сам продукт розрахований на покоління соцмереж», - коментує режисерка.
Ольга Лаврик, бренд BeeTV
«Головна героїня мого ролику - морська свинка у в'язаному костюмчику. Коли я собі уявляла рекламу, то зрозуміла, що побачивши один раз такий милий образ, не забуду його ніколи, і захотілось транслювати це глядачу, - зізнається режисерка. - Хоча заздалегідь я собі уявляла, наскільки важко буде працювати з тваринами в кадрі».