Минулого тижня конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), що дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та зняти свій перший ролик для портфоліо, підвів підсумки. Нагадаємо, з-поміж 356 заявок було відібрано 12 півфіналістів, котрі пройшли навчальний модуль у Kyiv Academy of Media Arts, а потім, розглянувши допрацьовані трітменти, члени журі відібрали шість фіналістів. На створення роликів за брифами від брендів-партнерів конкурсу режисери отримали по $2,5 тис., а також повну технічну та організаційну підтримку організаторів.
Переможцями конкурсу стали Кирило Свєташов (бренд Non Stop), який отримав GRAND PRIX JURY PRIZE та $ 2 тис., і Анастасія Совяк-Круковська (бренд Samsung) - SPECIAL MENTION JURY AWARD та $1 тис. відповідно. А сьогодні організатори YO!DA відкривають голосування за Приз глядацьких симпатій, що відбувається на нашому сайті.
Умови прості: ви дивитеся ролики фіналістів і голосуєте за той, котрий вважаєте найкращим, а автор роботи, що набере максимальну кількість голосів, отримає винагороду.
Результати голосування будуть оголошені у п'ятницю, 16 жовтня. Поїхали!
Кирило Свєташов, бренд Non Stop
«Хотілося зняти незвичайний сюжет, неможливий в реальному житті, але в той же час викликати у глядача живі емоції, попри абсурдність того, що відбувається», - коментує режисер.
Анастасія Совяк-Круковська, бренд Samsung
«У брифі було прописано, що телевізор, який ми рекламуємо, є стильною фішкою інтер'єру, тож я почала розвивати ідею в бік стилю, фешен, придумувати, як і куди можна інтегрувати сам телевізор», - коментує режисер.
Карина Бєлова, бренд Palette
«У нашій історії дівчата приходять до власної індивідуальності через звичні для близнючок ситуації: однаковий одяг, однакові подарунки, плутанину з іменами й бойфрендами. Крім того, образ близнючок дуже запам'ятовується і виграшний для бренду», - коментує режисер.
Артур Бошян, бренд Domino's Pizza
«Піца завжди створює відчуття маленького свята, так би мовити, відрізняє цей день і робить його кращим. У своїй історії ми хотіли підкреслити це: цілком звичайна сім'я, яких багато, в цілком звичайній квартирі. І тут до них ввалюється приголомшлива новина. Та ще й не одна!» - коментує режисер.
Людмила Мельник, бренд Seth & Riley's Garage
«У процесі роздумів над тим, хто є цільовою аудиторією бренду, народилася ідея ролику про челендж, щоб помістити продукт Seth & Riley's Garage у світ сучасних молодих людей, які проводять свій час у TikTok і знімають челенджі на різні теми. Чому б не придумати новий челендж? Хотілося: щоб кожен міг асоціювати себе з головним героєм і включатися до гри «я теж так можу», - коментує режисер.
Максим Тужилін, бренд Schauma
«Я підготував ідеї для трьох брендів, але ставку робив саме на трітмент Schauma, оскільки ця ідея найбільш мені близька - я сам тато двох прекрасних маленьких принцес. І ролик побудований на ситуаціях, із котрими я стикаюся щодня», - коментує режисер.