Всеукраїнська рекламна коаліція разом із дослідницькою компанією Factum Group назвали найкращі маркетинг-команди України в рейтингу BEST MARKETING TEAMS. Цього року StarLightMedia і 1+1 media розділили першу сходинку в категорії «Медіакомпанії» на Effie Awards Show. Вони набрали однакову кількість балів - 66.
З цього приводу пресслужба StarLightMedia не полінувалась нагадати про всі досягнення компанії 2020 року в маркетингу. Так, маркетингові кампанії для ICTV, СТБ та «Нового каналу» були відзначені
національними (10 перемог в Ukrainian Design) і міжнародними маркетинговими преміями
PromaxBDA Awards Europe (золото), Eyes & Ears Europe (бронза). Серед резонансних проектів команди StarLightMedia - промокампанії серіалів «Козаки» (ICTV), «Спіймати Кайдаша», «Слід» (СТБ), «Перші ластівки. Залежні» («Новий канал»), шоу «Холостячка» (СТБ), «Топ-модель по-українськи» («Новий канал»), а також розробка і виробництво першого web series FAKE («Новий канал»), редизайни каналу СТБ та шоу «Ранок у великому місті», що виходить на ICTV.
«У StarLightMedia зібрана команда зірок - талановитих, відкритих людей. Цьогоріч особливо пишаємось тим, що команда маркетингу зробила значний внесок в успіх наших телеканалів - у лідерство ICTV, стабільне зростання «Нового каналу», посилення позицій СТБ. Разом ми - медіакомпанія-лідер», - коментує маркетинг-директор StarLightMedia Олена Мартинова.
В іншій категорії - «Туризм та подорожі, готелі, розваги, культура, спорт, освіта» - перше місце посіла «Планета Кіно», котра керує однойменною мережею кінотеатрів. Вона набрала 83 бали, тоді як у найближчого конкурента виявилось на 22 бали менше.
Премія Effie Awards Ukraine визначає найефективніші кейси в галузі маркетингових комунікацій. За підсумками премії буде складено національний рейтинг ефективності комунікаційних та медійних агентств, рекламно-комунікаційних холдингів, рекламодавців і брендів України. Імена найкращих увійдуть до міжнародного рейтингу ефективності Effie Index 2020.