Відучора постійні глядачі ранкового шоу каналу ICTV «Ранок у великому місті» могли помітити значні зміни: вперше з дня прем'єри проект змінив дизайн, а також в ньому додалося нових рубрик. Змінам піддалися графічне оформлення, логотип і заставка програми, і, за словами продюсерів, тепер вона ще більше відображає свою концепцію і виглядає більш сучасно.
«Ранок у великому місті» - шоу, яке відрізняється від більшості ранкових програм. Новою графікою ми хотіли підкреслити ці відмінності. Це був виклик для команди, оскільки ми не могли втратити у графіці і настрій ранку, й інформаційну складову програми», - пояснює маркетинговий директор ICTV Сабіна Абляєва.
Однією з особливостей нової заставки стали кадри з київського метрополітену. Для зйомок було виділено окремий потяг, і його виїзд з тунелю довелося знімати одним кадром, адже часу у знімальної групи було мало:
Morning in the Big City / morning show rebrand from Starlight Design on Vimeo.
«Ми відійшли від традиційних предметів ранку і сконцентрувалися на емоціях - енергії і радості світанкового сонця, налаштуванню на день. В основі оформлення лежить концепція ритму великого міста. Перенесення у назві, лінія, що біжить, підхід до звуку - все відповідає цьому завданню. Ми хотіли передати через дизайн динаміку ранкового ритму міста, аби він, як і проект, заряджав глядача енергією на цілий день. Ранкове шоу ICTV інформаційне, тому пакет графіки містить багато додаткових функціональних елементів, що допомагають швидко і легко сприймати інформацію», - говорить керівник дизайн-бюро StarLightMedia Олексій Рєпік.
Щодо рубрик: до новинок увійшла «Історія одного злочину», де в серіальному форматі розповідатимуть про найгучніші пограбування та авантюри в Україні та світі, а деякі «старі знайомі» отримали нових ведучих - наприклад, рубрику «33 за 3» тепер веде Олександра Кучеренко. Спробуйте завтра прокинутися о 06:30, аби побачити все на власні очі.