Цього тижня телеканал СТБ оновив власну ефірну графіку. Повідомляється, що на зміну «картинки» і бренду в цілому вплинули серіали про любов, шоу про стосунки та почуття, а також прем'єра осені - проект «Холостячка».
«На шляху змін бренду ми стаємо ще ближчими до глядача. І в новій візуальній графіці апелюємо до почуттів нашої глядачки, роблячи світ бренду СТБ для неї більш емоційним», - коментує маркетинг-директор СТБ Тетяна Свєтлова.
Зміна візуального оформлення ефіру - це лише перший етап глобальних змін у розвитку бренду СТБ. Повний редизайн СТБ відбуватиметься в три етапи: функціональний, іміджевий та інтеграційний.
«Функціональний етап - це впровадження чіткої та структурованої навігаційної системи, яка підтримує зміни, що відбуваються зараз із брендом СТБ, допомагає просувати нові слоти, нові проекти, нову сітку каналу. Наступний етап - іміджевий, у якому ми будемо розповідати про сам бренд і приділимо значну увагу аудіобрендингу, дизайн каналу говоритиме в буквальному сенсі цього слова. Третім кроком стане впровадження абсолютно нової системи інтеграцій наших партнерів у середовище телеканалу так, щоби кожна інтеграція виглядала красиво, функціонально, чіпляла увагу глядача і максимально працювала на його довірі», - розповідає маркетинг-директор групи StarLightMedia Олена Мартинова.
В основі нового візуального оформлення СТБ глядачам пропонують безперервний зв'язок контенту через айдентику каналу.
«Нашим головним завданням було розвинути бренд СТБ, приділити більше уваги логотипу, дати йому більше життя в ефірі каналу. У концепті нового дизайну ми граємо в енергію океану. Наше лого, як основна крапля цього безмежного океану любові, розливається і наповнює емоціями. Відтепер воно - головне джерело енергії й тригер хвилі емоцій. Також ми повернулися до вже знайомої глядачеві брендової теплої палітри СТБ, але реалізували її в трендових тонах», - пояснює концепцію нового іміджу СТБ директор Управління дизайном StarLightMedia Олексій Рєпік.