Чудові новини для Україні – вперше фінальний раунд суддівства престижної європейської премії PROMAX AWARDS: EUROPE проходитиме у Києві. 18 лютого 2020 року столиця України, разом з Мадридом та Прагою, стане містом, де будуть визначені переможці PROMAX AWARDS. Прийматиме конкурс у сфері телевізійного маркетингу, промо і дизайну дивізіон «Мовлення» медіахолдингу StarLightMedia.
Також у рамках цього заходу буде організована креативна сесія, яка збере представників провідних компаній та ключових гравців на ринку креативних індустрій України і Європи.
«StarLightMedia - найбільший український медіахолдинг, який неодноразово перемагав у міжнародних конкурсах. Тому саме ми вирішили запропонувати організаторам Promax приїхати у Київ, аби провести фінальний етап голосування найкращих телевізійних компанії Європи та обговорити останні тренди у світовій телеіндустрії. Той факт, що ми не тільки беремо участь у конкурсі, але й приймаємо його тут, в Україні, означає, що наша компанія стає правомірною учасницею європейської креативної спільноти, а наша країна - помітною на ринку комунікацій і креативу», - зазначає Олена Мартинова, директор з маркетингу StarLightMedia.
Цього року StarLightMedia представлена у шортлистах двох номінацій: «Перші ластівки» виробництва «Нового каналу» змагатимуться за перемогу в категоріях social responsibility announcement spot та programme specific logo.
«Для Promax це найцікавіший період року, і ми із захватом очікуємо фінального суддівства для визначення переможців цьогорічного Promax Europe Awards 2020. Ми обрали три міста, до яких буде зручно дістатись з будь-якої країни Європи. І ми щасливі заявити, що саме в Мадриді, Празі та Києві судді проглянуть роботи фіналістів конкурсу та визначать їхніх переможців. Особливо дякуємо нашим партнерам у кожному місті за гостинне надання приміщень та часу для цієї роботи», - каже Стейсі Ла Котера, генеральний менеджер Promax.
«Індустрія телебачення змінилась, і зараз телеканали по всьому світу використовують нові технології та соціальні платформи для втримання свого глядача, - коментує директор Promax Europe, Лестер Морд’ю. - Promax Europe як світовий лідер у сфері маркетингу індустрії розваг відзначає круті роботи, які створюють у Східній Європі, а особливо в Україні. У цьому регіоні працює багато талановитих спеціалістів. Ми хотіли би наголосити на тому, що надання права прийняти фінальний раунд суддівства Києву в офісі StarLightMedia говорить про те, що українські та східно-європейські телеканали дійсно претендують на провідні ролі, коли йдеться про маркетинг, брендинг та мультиплатформні кампанії. Ми дуже пишаємось тим, що скоро відвідаємо Київ, разом з іншими суддями з інших європейських країн».