Розповівши про секції, присвячені медіаринкам Азії та Латинської Америки, організатори KYIV MEDIA WEEK презентують наступну частину цьогорічного форуму - секцію «Центральна та Західна Європа, Великобританія: аналітичний огляд, ключові події, факти, цифри». У ній буде розглянуто вплив пандемії на п’ять найбільших медіаринків Європи (Великобританію, Німеччину, Іспанію, Італію, Францію), а також країни Північноєвропейського регіону.
Нагадаємо, цього року медіафорум відбудеться онлайн, у форматі всесвітнього марафону KMW Global Marathon. Европейська секція розпочнеться о 14:40 та триватиме до 15:30. Огляд аудіовізуальної індустрії Центральної, Західної Європи та Великобританії 2020 року для KMW зробить провідна британська аналітична компанія Ampere Analysis. Завдяки найсвіжішим дослідженням та інсайдерській індустріальній інформації, якою володіє Ampere Analysis, учасники KMW GM дізнаються, як виробники контенту віднаходять інноваційні шляхи роботи під час карантину, продовжуючи знімати нові шоу, серіали і формати та виводити їх на локальний та міжнародний ринки.
На запрошення Гая Біссона (Guy Bisson), виконавчого директора Ampere Analysis та провідного аналітика телеринків, до обговорення цих питань під час KMW Global Marathon приєднаються: Лукас Грін (Lucas Green), директор з контенту Banijay Group, найбільшого міжнародного виробника, що
об’єднує понад 120 компаній по всьому світу; Флоріан Камгубер (Florian Kamhuber), виконавчий продюсер та сценарист провідної німецької медіакомпанії NEUESUPER; Філіппа Валлестам (Filippa Wallestam), контент-директор Nordic Entertainment Group (NENT), північноєвропейської медіакомпанії, у складі якої 30 продакшен-студій.
«2020-й став роком викликiв для виробників контенту та ТБ-сфери в цілому по всьому свiту, однак індустрія розваг все ж знайшла способи довести, що життя триває, та попри карантинні обмеження випустити в ефір низку нових захоплюючих продуктів. Попри значне скорочення виробництва під час карантину, зросла кількість шоу, дотичних до COVID-тематики, які в цілому відновили загальні
обсяги ринку. А поки індустрія робить перші кроки, повертаючись до нормального життя, я зазирну в ситуацію зсередини та поспілкуюся з ключовими інсайдерами галузі про тренди та засвоєні уроки», - анонсує Гай Біссон.
Продовжити занурення в особливості медіаринку Європи та Великобританії участники KMW Global Marathon зможуть після завершення заходу: у жовтні всі зареєстровані глядачі у отримають White Paper - пост-огляд документ із найцікавішою інформацією, висновками презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результатами всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для медіафоруму.
KYIV MEDIA WEEK Global Marathon організовано компанією MRM за підтримки Українського
культурного фонду. Секція «Центральна та Західна Європа, Велика Британія: аналітичний огляд, ключові події, факти, цифри» підготовлено за підтримки Європейського Союзу. Марафон розпочнеться 14 вересня о 10:00 на сайті Media Business Reports. Участь у заході - безкоштовна.