Український культурний фонд продовжує потихеньку підбивати підсумки своїх програм 2020 року, і на черзі - оголошення переможців лоту «Знакові події». Шість з одинадцяти відібраних учасників української секції (в міжнародній - ще п'ять) працюють в секторі «Аудіовізуальне мистецтво». Про них і поговоримо.
На 3,8 млн грн УКФ підтримає промокампанію Одеського міжнародного кінофестивалю і організацію програми Film Industry Office (в тому числі створення іміджу фестивалю і веб-ресурсу для онлайн-проведення індустріальної секції ОМКФ).
На 3,2 млн грн - проведення KYIV MEDIA WEEK: Global Marathon (в тому числі проведення низки аналітичних індустріальних досліджень та їхню публікацію в форматі white paper).
На 2,6 млн грн - проведення 13-го Львівського міжнародного фестивалю короткометражних фільмів Wiz-Art і запуск дистрибуційної бази фільмів Ukrainian Short Films (фестиваль відбудеться онлайн, а в комплекті з дистрибуційної базою йде власний онлайн-кінотеатр Big Short).
На 3,5 млн грн - фестиваль LINOLEUM (проведення трьох конкурсів, позаконкурсні покази, освітня програма тощо).
На 1,8 млн грн - FASHION FILM FESTIVAL KYIV, який цього року триватиме не два дні, а проходитиме протягом усього літа.
Майже на 5,1 млн грн - створення онлайн-кінотеатру «Молодість онлайн» (платформу організатори кінофестивалю позиціонують як «свій нетфлікс», вона продовжуватиме функціонувати і після проведення «Молодості»).
Детальніше про переможців лоту «Знакові події» можна прочитати тут.