2014 року, із забороною проектів про силовиків, що створені країною-агресором або у копродукції з нею, український телеканал ICTV позбувся 99% серіалів. А зі зміною глядацьких уподобань, що відбулися після Революції гідності, - й іншого контенту, за винятком новин і кінопоказу. Проте, уже 2019-го мовник виграв осінній телесезон, 2020-го - стал лідером року, а 2021-го примудрився випередити багаторічного лідера новорічної ночі - канал «1+1» із святковим «Кварталом». Як усе це, з огляду на вступні, стало можливим? Короткої відповіді немає. А довгу протягом цілого випуску подкаста «У меня было» дають керуючий директор ICTV Анастасія Штейнгауз і головний продюсер серіального напряму Ірина Храновська.
Перед каналом стояло завдання вивчити смаки аудиторії, що змінювалася, і налагодити контакт з виробниками контенту (перш за все, серіального), для чого був створений відділ розробки контенту та управління виробництвом. Як він влаштований (і до чого тут одна з ведучих подкасту Анастасія Лодкіна), як формувався серіальний бриф каналу і чому він саме такий, які моделі співпраці з авторами практикують і якою має бути пропозиція, аби на неї точно знайшлися гроші, - у подробицях з'ясовуємо в свіжому епізоді «У меня было». А також розбираємо кейси серіалів («Козаки. Абсолютно брехлива історія», «Схованки», «Доброволець», «Пес»), говоримо про рейтингоутворюючі проекти, казкотерапію, чайник-тест, пошук гумористичного контенту, що влучає у широку аудиторію, обговорюємо героїв, що них розшукує канал, і акторів, проблему з котрими на ICTV навчилися вирішувати власним способом.
Чому навіть у найскладніші часи мовник робив ставку на чоловічий контент, але в підсумку відмовився від цього визначення, чому глядачеві лінійного ТБ не підходять складні історії та як пояснити авторам, що просто - не означає погано, чи правда, що найкращі менеджери - жінки, і що там у нас із гендерним балансом у всій аудіовізуальної індустрії?
Слідкувати за новими випусками «У меня было» можно на платформах Apple Podcasts, Castbox, Google Podcasts, YouTube, MEGOGO Audio та «Подкасти НВ», а також у нашому телеграм-каналі. Партнер другого сезону - вітамінні комплекси від ТМ «Доппельгерц».