Думки великих медіакомпаній щодо політичної реклами розділились: поки Twitter повністю відмовився від неї, гендиректор Facebook Марк Цукерберг назвав подібну рекламу частиною свободи слова, яку варто відстоювати. У свою чергу Google оголосила, що вводить обмеження на таргетинг політичної реклами. Зокрема, відтепер політичні партії та організації не зможуть націлити свою рекламу на користувачів певного політичного ухилу чи офіційно визначених виборців.
Однак політичну рекламу все ще можна буде таргетувати на певну аудиторію, використовуючи вік, стать та поштовий індекс. Також компанія дозволить таргетувати рекламу на користувачів, які читають чи дивляться новини на певну тематику, наприклад, про економіку.
Першою країною, де запрацює нововведення, стане Велика Британія - там у кінці 2019 року відбудуться загальні вибори. У решті країн обмеження набудуть сили 6 січня 2020-го.
«Враховуючи останні побоювання та суперечки щодо політичної реклами та важливість довіри до демократичного процесу, ми хочемо підвищити впевненість виборців у політичній рекламі, яку показують саме їм», - заявив віце-президент із управління продуктами Google Ads Скотт Спенсер.