Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг під час свого звіту за третій квартал 2019 року підтвердив, що компанія не збирається відмовлятися від політичної реклами. Хоча вона приносить менше 0,5% від загального прибутку компанії, для Цукерберга це важливі 0,5%. Він стверджує, що подібна реклама теж є частиною свободи слова, яку варто відстоювати. Це було сказано буквально через кілька хвилин після того, як Twitter оголосив, що заборонить усі подібні рекламні оголошення.
«Це може призвести до додаткових розслідувань, і кандидати можуть критикувати нас», - заявив Цукерберг, додавши, що 2020 рік стане «дуже важким» для компанії.
Інвестори, схоже, не звернули увагу на його побоювання, але пораділи цифрам.
За останній фінансовий квартал Facebook отримала дохід у розмірі $17,7 млрд в порівнянні з $13,7 млрд в тому ж кварталі минулого року. Чистий прибуток компанії за квартал склав $6 млрд, рік тому цей показник становив $5,2 млрд. Прибуток на акцію сягає позначки $2,12, в той час як аналітики очікували, що це буде лише $1,91.
Кількість щоденних активних користувачів соцмережі становила 1,62 млрд в середньому на вересень 2019 року порівняно з 1,5 млрд у 2018-му. Щомісячні активи збільшилися до $2,45 млрд у порівнянні з $2,27 млрд за аналогічний період минулого року. Компанія заявила, що 2,2 млрд осіб користуються однією з її послуг кожен день, а 2,8 млрд осіб використовують Facebook, WhatsApp, Instagram або Messenger щомісяця.
Facebook почала повідомляти про дані «сімейства додатків», щоб продемонструвати постійне зростання своїх основних плато додатків; у другому кварталі щоденні активності в них становили 2,1 млрд, а щомісячні - 2,7 млрд.
В цілому, ціна акцій Facebook після звіту Цукерберга зросла більш ніж на 3% по закриттю торгів.