Генеральний директор Twitter Джек Дорсі оголосив, що соцмережа більше не буде продавати політичну рекламу. «Ми вирішили зупинити всю політичну рекламу в Twitter по всьому світу. Вважаємо, що політична популярність повинна бути заслужена, а не куплена», - написав Дорсі в своїй сторінці.
Заборона політичної реклами, включаючи рекламу кандидатів і розміщення оголошень, набуде чинності 22 листопада. Соцмережа зробить виняток для реклами, що підтримує реєстрацію виборців.
Після оголошення Дорсі акції Twitter впали на 3,5%. У той же час вартість акцій Facebook зросла на 3% (після звіту Марка Цукерберга про прибутки компанії за третій квартал і його заяви про підтримку політичної реклами). Нагадаємо, у Facebook нещодавно представили ряд заходів щодо запобігання втручання недобросовісних гравців на виборах: більш помітне маркування контенту, схваленого сторонніми фактчекерами, та заборона реклами, що закликає не голосувати.
І якщо Цукерберг позначив свою позицію як підтримку свободи слова, Дорсі практично одночасно висловив протилежну думку. «Мова йде не про свободу слова. Йдеться про плату за охоплення. А плата за розширення охоплення політичних закликів має серйозні наслідки, з якими сьогоднішня демократична інфраструктура може не впорається», - стверджує Дорсі.
«Вимоги до прозорості реклами - це прогрес, але цього недостатньо. Інтернет надає абсолютно нові можливості, і регулюючі органи повинні думати про сьогодення, щоб забезпечити рівні умови для гри», - написав генеральний директор Twitter.
Крім того, ще в серпні Twitter оголосив, що він більше не прийматиме рекламу від контрольованих державою новинних ЗМІ. Це сталося після того, як китайське информагентство «Синьхуа» замовило рекламу, спрямовану проти гонконгських демонстрантів.