На ринку онлайн-преси нарешті сталася угода, чутки про яку курсували протягом кількох років: Verizon Communications - точніше, її підрозділ Verizon Media - продає видання HuffPost. Його покупцем стане BuzzFeed, а оплата відбудеться не грошима, а акціями: в обмін на HuffPost Verizon Media отримає міноритарний пакет BuzzFeed і таким чином стане його співвласником.
Сума угоди, як це зазвичай буває, не розголошується, проте, за словами джерел, BuzzFeed також отримає інвестиції від Verizon Media. За умовами договору, BuzzFeed і HuffPost обмінюватимуться контентом і «спільно вивчатимуть рекламні можливості». Управляти об'єднаною компанією буде засновник і гендиректор BuzzFeed Джон Переттi, який був одним із засновників HuffPost 2005 року (тоді сайт називався The Huffington Post). BuzzFeed також шукатиме нового головного редактора для HuffPost.
Згідно зі спільною заявою компаній, BuzzFeed і HuffPost мають взаємодоповнюючу аудиторію і виграють від розширення масштабів. За словами Переттi, 2020 року BuzzFeed розраховує отримати операційний прибуток вперше за багато років. Компанія заощадила гроші за рахунок звільнень, відпусток та інших скорочень.
Переттi також додав, що керівництво BuzzFeed вивчить бізнес HuffPost, перш ніж робити які-небудь значні кроки на зразок скорочення персоналу або найму додаткових працівників.