Погані новини для тих, хто розраховував заробити за допомогою новин на Facebook. Видання The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела повідомляє, що соцмережа не планує платити абсолютно всім партнерам, які погодяться розміщувати свої матеріали в новинному розділі Facebook під назвою News Tab.
За словами знайомих з ситуацією інформаторів, плату за контент отримає лише чверть видавців-партнерів соцмережі, причому так планувалося з самого початку.
Запуск News Tab заплановано на поточний місяць. Розділ з'явиться в мобільному додатку Facebook, і на старті буде складатися з 200 публікацій, отриманих з різних джерел. За даними видання, партнерам, які отримають винагороди, соцмережа вже зараз пропонує трирічні контракти з річними виплатами в розмірі від кількох сотень тисяч доларів для регіональних видань до $3 млн на рік для великих медіахолдингів і федеральних агентств.
Відомо, що Facebook веде переговори про розміщення публікацій з Dow Jones & Co (видавець The Wall Street Journal), Washington Post, New York Times, Business Insider, BuzzFeed, HuffPost, Philadelphia Inquirer і іншими. Вкладка News Tab буде розташована в нижньому меню мобільного застосування соцмережі. При її відкритті користувач потрапить в розділ «Головні новини» з десятьма заголовками з різних видань. Цікаво, що за даними WSJ, в стрічці News Tab не буде реклами.
Збирати підбірки в розділі «Головні новини» будуть спеціальні куратори (для чого Facebook найматиме журналістів), а інші розділи будуть наповнюватися алгоритмами. При цьому соцмережа дозволить партнерам самостійно вирішувати, в якому форматі вони хочуть публікувати свої матеріали - повними текстами або тільки заголовками з посиланнями на власні сайти.
До речі, той же WSJ повідомив ще одну цікаву новину про найближчі плани Facebook. За інформацією видання, соцмережа, яка залучає до фактчекінгу сторонніх підрядників, має намір звільнити від цієї процедури сатиричні матеріали, а також те, що у нас називається «думки». На цей крок в Facebook зважилися через звинувачення в необ'єктивності, адже «між брехнею і особистою думкою або сатирою - дуже тонка грань». Коли (і якщо) це правило запрацює, видавці, яких звинуватили в розповсюдженні фейкових новин, зможуть також звертатися безпосередньо в Facebook, аби довести свою правоту.