Стримінг-сервіси час від часу діляться інформацією щодо перегляду своїх релізів, але дані, які вони надають, не дають можливості побачити повну картину. Інша справа - свіжий звіт компанії ScreenEngine, в якому вона склала рейтинг найпопулярніших прем'єр SVоD-платформ 2020 року. Для цього її фахівці щотижня опитували 1200 глядачів у США віком від 13 до 64 років, з'ясовуючи, які фільми вони дивилися протягом семи днів після їхнього випуску.
Лідером списку з тридцяти стрічок став мюзикл «Гамільтон», котрий вийшов на Disney Plus у липні. На другій сходинці розташувався сиквел «Бората» від Amazon, а одразу за ним - ще один реліз від цього ж стримінга «Мій шпигун». В цілому ж рейтинг виглядає так:
З результатів дослідження можна зробити відразу кілька цікавих висновків. По-перше, присутність в рейтингу фільму Warner Bros. «Відьми» (в США він вийшов на HBO Max) говорить про те, що аудиторія приймає домашні релізи майже так само добре, як кінотеатральні. По-друге, результати стрічки Disney «Мулан», що займає шосту сходинку списку, продемонстрували, що навіть додаткові витрати (за доступ до фільму на Disney Plus передплатникам потрібно було викласти ще $30) не заважають глядачам дивитися прем'єри на стримінгах.
Тепер пройдемося по платформах. Одинадцять прем'єр зі списку, що переглядалися найбільше, належать Netflix, на другому місці - Disney Plus з вісьмома релізами, на третьому - Amazon з чотирма. По дві прем'єри прийшлося на HBO Max і Hulu, а ось Apple TV Plus вдалося потрапити в рейтинг лише з однією стрічкою - Greyhound з Томом Хенксом.
Дослідження також показало, що виробники контенту досить швидко підлаштуватися під нові умови, викликані пандемією, і повнометражні проекти все частіше з'являються на стримінгах, демонструючи при цьому непогані результати. Правда, все ще складно прогнозувати, чи збережеться ця тенденція у майбутньому, коли карантинні обмеження все ж будуть зняті.