Бойкоти бойкотами, а популярність Facebook від цього не падає. Згідно з дослідженням Borrell Associates, соцмережа залишаєся найпопулярнішою рекламною платформою для малого і середнього бізнесу в США, незважаючи на нещодавні скандали. 88% компаній використовують Facebook для реклами і маркетингу, випереджаючи інші плаиформи - Instagram (52%), LinkedIn (35%), Twitter (26%), Yelp (15%), Pinterest (11%), TikTok (5%), Snapchat (3%) та Reddit (2%).
Більше половини (60%) опитаних малих і середніх підприємств назвали соціальні мережі «необхідним злом» для просування свого бізнесу, а 47% заявили, що це найкраще місце для охоплення клієнтів.
40% опитаних підприємств під час пандемії частіше публікували повідомлення в соціальних мережах, а ще 24% також ділилися живими відео. 20% заявили, що збільшили витрати на соціальні мережі, при цьому 55% скоротили бюджети за рахунок інших медіаканалів, таких як газети і радіо. За останні два тижні липня Borrell опитала 210 малих і середніх підприємств.
Малі та середні підприємства, схоже, не підтримали бойкоту Facebook великими рекламодавцями, що закликали маркетологів уникати використання платформи на знак протесту проти її політики щодо розпалювання ненависті. Втім, нічого дивного, адже аналітики прогнозівали саме таку поведінку малого бізнесу напочатку бойкоту.