Після запуску сервісу Facebook News австралійський уряд і ЗМІ відправили компанії лист із закликом поділитися прибутками. Влада прагнула отримати частку доходів від реклами, які платформи отримують від показу новин.
Цю тему почали розвивати найбільші новинні агенції країни - Nine Entertainment і News Corp Руперта Мердока. Обидві компанії стверджують, що боротьба новинних агенцій по всьому світу корениться в соціальних мережах. Крім того, Facebook і Google не діляться своїми доходами від реклами, що завдає шкоди медіакомпаніям.
Всі причетні передбачувано отримали відмову. Більш того, соцмережа сказала, що скоріше виріже новини, адже вони становлять «дуже невелику частку» контенту середнього споживача.
У Facebook заявили, що ніяких вагомих змін з їхніми доходами не станеться, якщо вони виключать новини від австралійських ЗМІ. Також компанія впевнена, що показники спільноти теж не матимуть вагомих змін.
Facebook - не єдина технологічна компанія, що відмовилася виплачувати австралійській владі та ЗМІ частку доходу від реклами. Спочатку це зробив гігант Google. І до речі, не лише в Австралії.