Здається, споживчі настрої по всьому світу, що істотно змінилися за останні кілька місяців, повертаються до звичної норми. За даними дослідження, проведеного платформою соціальної реклами Smartly.io, люди хочуть, щоб комунікація брендів з ними демонструвала повернення до нормального життя. Це важлива зміна, оскільки з початку пандемії споживачі очікували від брендів іншого - моральної підтримки і рекомендацій, як залишатися в безпеці.
Крім того, результати дослідження учергове підтвердили те, про що говорили і західні аналітики, і українські фахівці: бренди, які не відмовилися від реклами під час пандемії (і таким чином потрапили в менш конкурентне середовище), значно збільшили ефективність своєї комунікації.
Smartly.io відстежувала рекламу в соцмережах, і ось декілька цифр з її звіту:
- близько половини опитаних споживачів по всьому світу заявили, що купили товар, рекламу якого побачили в соцмережах. А в Індії цей показник сягнув 73%;
- близько 70% споживачів в Італії та Іспанії заявили, що під час карантину дізналися безліч нових брендів, осткільки бачили більше реклами компаній, продукцію яких ніколи раніше не купували;
- для тих, хто рекламує бренди, пов'язані з їжею, інформація така: 56% респондентів хотіли б бачити в соцмережах рекламу релевантних для них продуктових магазинів, 54% - отримати інформацію про безпеку покупців, а 43% - дізнатися про наявність сезонних продуктів;
- у багатьох країнах (особливо США, Великобританії й Нідерландах) в найближчий місяць готуються до різкого збільшення попиту в сфері продажу одягу. Аналітики рекомендують брендам посилити свої маркетингові зусилля, щоб охопити споживачів, готових купувати одяг після ослаблення карантинних обмежень.