Більшість користувачів не вважають, що бренди мають припинити свої рекламні кампанії на час пандемії коронавірусу. Такі дані опитування оприлюднила компанія Kantar. Разом з тим споживачі очікують, що бренди обережно підбиратимуть тон реклами та меседж, який хочуть донести.
Дослідження показало, що в умовах кризи користувачі віддають перевагу заспокійливому тону реклами, який пропонує позитивний погляд на ситуацію та доносить цінності бренду. Також люди хочуть отримати конкретні докази того, що компанії піклуються про своїх працівників. Майже 80% опитаних переконані, що здоров’я співробітників має бути пріоритетом для брендів.
45% споживачів очікують, що компанії розробили плани із захисту поставок послуг чи продукції. Тим часом понад 40% хочуть, щоб бренди робили пожертви, зокрема, у вигляді дезінфікуючих засобів для рук та медичних масок.
Знижки та бонуси вітають лише 30% користувачів, а 19% заохочують компанії відкрити гарячі лінії для допомоги споживачам. Тобто користувачі чітко усвідомлюють усю серйозність ситуації, в якій опинились бренди.
Результати дослідження можуть стати сюрпризом для компаній, які активно ріжуть свої маркетингові бюджети. Опитування 900 британських маркетологів показало, що 55% відклали чи переглядають свої рекламні кампанії, а 60% урізали чи в процесі скорочення бюджетів. Але такі зміни принесуть довгострокові збитки для бренду. На основі анонімної алкогольної компанії, яка повністю скоротила рекламні витрати, дослідники Kantar визначили, що з часом продажі бренду впадуть на 13% і навряд відновляться. Якби компанія скоротила маркетинговий бюджет на 50%, то падіння продажів становило б лише 1%.
«Добробут бренду стає вразливим, коли компанія відмовляється від реклами. Якщо він не рекламує себе довше за шість місяців, то ризикує зруйнувати як короткостроковий, так і довгостроковий добробут», - прокоментувала представник Kantar Insights Джейн Остлер.
До речі, досвід економічної кризи 2008-2009 років показав, що компанії з сильними брендами відновили свої позиції у вісім разів швидше за конкурентів.