На 11-17 тижнях 2020 року ТОП-10 рекламодавців періоду карантину наростили інтенсивність ТБ-комунікацій зі своїми споживачами. Про це відзвітувала компанія Ocean Media. Згідно зі звітом Андрія Партики, в середньому обсяг телерейтингів, придбаних ними за період кризи, зріс на 93% порівняно з аналогічним періодом 2019 року.
«Лідери не розгубилися в кризу, - зазначає Партика. - Вони вже мають щеплення від цієї проблем та знають, що не можна втрачати контакт з аудиторією. ТОП-10 рекламодавців використали цінові можливості, які ми запропонували, і суттєво збільшили свою активність, практично в два рази. Оскільки це компанії, які давно на ринку, я думаю, вони можуть бути прикладом. Той, хто вагається, має зрозуміти, що довгостроково ця стратегія працює. Всі, хто може думати не тільки про найближчі два-три місяці, а дивиться на наступні рік чи два, мають орієнтуватись на стратегію лідерів».
Загалом таблиця виглядає так: