Facebook пообіцяв інвестувати $100 млн у новинну індустрію, яка відчайдушно бореться з фейками та дезінформацією у часи коронавірусу. Четверту частину коштів компанія роздасть у вигляді грантів через проект Facebook Journalism. Решта $75 млн підуть як «додаткові маркетингові витрати» для світових медіа.
«Якщо комусь були потрібні докази, що місцева журналістика - це життєво необхідний публічний сервіс, ви їх отримали», - йдеться у прес-релізі Facebook. У компанії додали, що кошти отримають 50 редакцій з США та Канади, які їх найбільше потребують.
Поки ЗМІ страждають через відсутності реклами, попит на достовірну та оперативну журналістику зростає. Раніше соцмережа, яка відродилась як джерело новин, пообіцяла видаляти брехню, пов’язану з коронавірусом. Також Facebook разом з МОЗ запустила в Україні сервіс миттєвого інформування.