Донедавна - до коронавіруса - Facebook був місцем «для розмов і дешевих розваг». Але коли американці перейшли на домашній режим, вони заново відкрили для себе переваги соцмережі. Піднявся рівень обміну повідомленнями та відеодзвінками, а також зріс трафік вірусних новин.
За даними внутрішнього звіту, отриманого The New York Times, станом на минулий четвер більше половини статей, які споживаються на Facebook в США, були пов'язані з коронавірусом. В цілому ж трафік новинних видань з Facebook лише за тиждень збільшився більш ніж на 50%.
Згідно зі звітом, більше 90% кліків на контент про коронавірус згенерували так звані Power News Consumers і Power News Discussers - користувачі Facebook, які читають і коментують новини набагато частіше, ніж звичайні юзери. Втім, соцмережа спрямовує більшість трафіку на «високонадійні» видання, через що страждають ЗМІ з «неякісним» (на думку Facebook) контентом - наприклад, таблоїди.
Лише за два тижні Washington Post отримала +119% трафіку з Facebook, The Times - +180%, NBC News - +160%. А The Daily Mirror втратила 28% трафіку.
Розподілення джерел на більш та менш авторитетні в Facebook вважають глобальним експериментом з розповсюдження новин в режимі реального часу.