Facebook посилює свої правила щодо реклами, яка пов'язана із коронавирусом COVID-19, намагаючись скоротити кількість дезінформації з приводу спалаху захворювання. Соціальна мережа тепер заборонятиме рекламу, в якій обіцяють вилікувати або запобігти захворюванню, або намагаються «створити відчуття терміновості», наприклад, маючи на увазі обмежені поставки якогось «цілющого» препарату чи засобу захисту.
Facebook, як і інші платформи, зараз веде боротьбу з панікою і відвертою дезінформацією щодо коронавіруса, який забрав життя понад 2600 осіб за останні кілька місяців.
Соцмережа використовує засоби фактчекінгу для перевірки сумнівних заяв і подальшого зниження їх охоплення у стрічці новин, а в кінці січня компанія оголосила, що робить додатковий крок до прямого видалення неправдивої інформації про спалах вірусу.
У той же час деякі користувачі Facebook купують і продають медичні маски оптом через групи в соціальній мережі, що може перешкодити медикам боротися зі спалахом.
Інші технологічні компанії також відчувають сплеск небажаної активності навколо спалаху. Наприклад, у статті Wired повідомлялося, що сторонні продавці на Amazon намагаються нав'язати ціну покупцям масок, збільшуючи її у багато разів у порівнянні зі звичайною роздрібною вартістю.