Компанія Spotify закрила 2019 рік на мажорній ноті. Аудиторія аудіосервісу за рік зросла на 31% та перетнула позначку у 271 млн підписників. Також на 29% (до 125 млн) зросла частка користувачів, що платять за сервіс. Загальний прибуток за четвертий квартал 2019-го становив $2 млрд, що на 24% більше, ніж у 2018 році.
Особливий ріст у 2019 році показали подкасти - кількість слухачів зросла на 200%. Це означає, що 16% щомісячних користувачів сервісу регулярно слухають подкасти. Зважаючи на таку популярність, експерти пліткували, що Spotify хоче придбати медіакомпанію Білла Сіммонса The Ringer. У лютому 2020 року плітки підтвердилися - дві компанії підписали угоду.
The Ringer займається виробництвом понад 30 подкастів, авторами яких є відомі особистості, зокрема, ресторатор Девід Чен та ведучий Ларрі Вілмор. Умови угоди поки невідомі, але у планах Spotify - розширити лінійку програм, особливо спортивних.