Музичний сервіс Spotify підсумував 2019 рік, проаналізувавши в рамках кампанії Wrapped вподобання 248 млн користувачів. Серед найпопулярніших артистів виявилися Post Malone, Біллі Айліш та Аріана Гранде. Але найцікавіше тут - дані сервісу щодо подкастів.
Наразі Spotify має понад 500 тис. епізодів подкастів. З початку 2019 року кількість слухачів подкастів виросла на 50%. Щокварталу кількість прослуханих годин збільшувалась на 39%.
Особливим попитом користувалися програми за темами «Гумор, суспільство та культура», «Новини», «Здоров’я та фітнес» та True Crime. Найпопулярнішими подкастом назвали The Joe Budden Podcast with Rory and Mal (саме він, до речі, посів першу сходинку в чарті подкастів iTunes минулого року).
Зважаючи на ріст аудиторії, цього року Spotify вирішив змінити свою стратегію: теперь компанія - не музичний стрімінговий сервіс, а сервіс аудіоконтенту загалом, для чого нає намір збільшити частку споживання немузичного контенту до 20%. Для цього Spotify придбав додаткові потужності: виробників подкастів Gimlet та Parcast, а також інструмент для виробництва подкастів Anchor, загальною вартістю приблизно $400 млн.
Однак перед платформою досі постає питання реклами у подкастах. За дослідженнями компанії Kantar, користувачі сприймають рекламу у подкастах більш негативно, ніж по телебаченню, на радіо, сайтах чи відеосервісах. Речниця відділу статистики Kantar Джейн Остлер заявила, що реклама поступово «вписується» у маркетингову стратегію подкастів.
У серпні Spotify відкрито уклав угоду з комунікаційним холдингом Dentsu Aegis Network, в межах якої погодився надавати агентству Amplifi (входить в холдинг) інформацію про своїх передплатників. На думку розробників Audio Stack, отримані дані стрімінгового сервісу дозволять брендам точніше планувати свої кампанії, налаштовувати таргетинг і досягати цільової аудиторії. Це ще один важливий крок для розвитку світового ринку подкастів, оскільки на сьогодні єдиної та ефективної системи вимірювання аудитрії подкастів не існує.