Хоча американский ринок подкастів стабільно зростає, 2019 рік в цьому плані видався надзвичайно успішним. За дослідженням Edison Research and Triton Digital, щонайменше 90 млн американців (27% населення країни) хоч раз у місяць слухає подкасти, що на 4% більше, ніж у 2018 році (73 млн користувачів).
Варто зазначити, що приріст щомісячних слухачів подкастів між 2017-м та 2018-м становив лише 1% або 6 млн. Дослідження вказує, що є декілька причин такого стрімкого росту, серед яких - збільшення кількості контенту від авторитетних медіа та відомих зірок.
Найактивнішою групою слухачів подкастів можна назвати молодь (12-24 роки), яка становить 40% аудиторії. А частка слухачів віком від 55 років складає 17%.
Майже половина щотижневих слухачів заявили, що докладуть максимальних зусиль, щоб підтримати бренд-спонсор улюбленої програми, повідомляє Westwood One. Такі віддані слухачі спричинили великий прилив коштів у ринок подкастів. Зокрема, Spotify лише цього року витратив $400 млн на купівлю компаній, пов’язаних з виробництвом подкастів.
Перше місце серед подкаст платформ займає Apple, який обслужив 63% слухачів подкастів цього року. Однак за прогнозами, наступного року він поступиться місцем Spotify, який зараз займає другу позицію.