Видання Financial Times розпочало цікавий екперимент, додавши до своєї аудіостратегії платний подкаст тільки для передплатників. Перший епізод аудіоблога під назвою The Rachman Review вийшов 9 жовтня. Його ведучий - головний оглядач видання Гідеон Рахман, чиї колонки є одними з найпопулярніших в FT. У кожному 20-25-хвилинному епізоді подкасту Гедеон спілкується з політиками та аналітиками з усього світу.
Поки в виданні не розкривають информації про те, наскільки популярний The Rachman Review, акцентуючи увагу на тому, що платний подкаст - це експеримент. Наразі у FT є дев'ять інших подкастів з відкритим доступом і рекламою, в тому числі The FT News Briefing, який відвідує більше мільйона осіб на місяць. За даними видання, середня частота прослуховування аудіоблогов становить 75%, а доходи від аудіореклами за останній рік збільшилися втричі.
Financial Times робить велику ставку на ауідостратегію: під керівництвом Черіла Брамлі в найближчі місяці команда працівників аудіовідділу, розділених на офіси в Нью-Йорку та Лондоні, буде збільшена до 8 осіб. Нові контентні стратегії, якими керує Брамлі, повинні забезпечити баланс між подкастами, які живуть за рахунок реклами, і тими, які доступні тільки передплатникам.
«Ми зацікавлені в проведенні цього експерименту, щоб включити прослуховування в нашу модель взаємодії, за допомогою якої можемо виміряти його комерційну цінність так само, як ми можемо виміряти цінність читання», - коментує глава відділу стратегічного розвитку аудиторії FT Рене Каплан.
За словами Каплана, у серії подкастів відкритого доступу FT є спільна мета: охоплення швидко зростаючої аудиторії в США, але The Rachman Review - абсолютно окремий експеримент, і обслуговує глобальну аудиторію передплатників. Платний подкаст доступний для всіх клієнтів, незалежно від типу підписки.
Доступ до аудіоблогу забезпечує шведська платформа монетизації подкастів Acast, яка розширила свою технологію, щоб дозволити видавцям поширювати платні аудіо за допомогою продукту під назвою Acast Access. Раніше у Acast була опція paywall-audio для видавців, але користувачі могли отримувати доступ до підкастів лише за допомогою програми Acast. З травня користувачі отримали можливість входити в платний аудіоблог за допомогою додатка, який обирають самостійно, наприклад Apple Podcasts. Продукт дозволяє FT випускати приватну RSS-стрічку, що відповідає індивідуальним смакам передплатника. Технологія Acast перевіряє API видавця, щоб переконатися, що людина, що бажає завантажити епізод подкасту за допомогою каналу, є сумлінним передплатником. Це також гарантує, що логіни не можуть бути розділені між різними людьми.
Для експерименту з платними подкастами Financial Times обрало досить слушний момент, коли слухачі починають переходити від класичного розмовного радіо до аудіоблогів. Наприклад, згідно з останніми дослідженнями британської організації Radio Joint Audience Research, за останній рік аудиторія BBC Radio 4 скоротилася на 300 тис. осіб, що сталося через зростання інтересу до підкастів, чверть аудиторії яких складають слухачі віком від 15 до 34 років. У Великобританії аудіоблоги цього року слухають 8,4 млн користувачів, у порівнянні з 6 млн у минулому.