Продовжуємо ділитися ексклюзивними подробицями індустріальних досліджень, проведених Media Business Reports спеціально для міжнародного форуму KYIV MEDIA WEEK, який цього року відбудеться в форматі онлайн-марафону. Минулого тижня ми розповідали, яким відеоплатформам українці надають перевагу та чи готові вони платити за легальний контент, а сьогодні поговоримо про їхню готовність повернутися до кінотеатрів.
Нагадаємо, ці дані ми отримали за допомогою всеукраїнського дослідження «Як змінилися глядацькі настрої українців через пандемію COVID-19». Перше в Україні настільки масштабне і комплексне соціологічне дослідження глядацьких уподобань MBR зробив за підтримки Українського культурного фонду на основі опитування, проведеного Центром «Соціальні Індикатори» спільно з Київським міжнародним інститутом соціології. Всеукраїнське опитування проводилося соціологами в липні 2020 року методом телефонних інтерв'ю. Опитували респондентів від 15 років, які проживають на всій території України (за винятком окупованих районів Донецької та Луганської областей, а також Криму) і хоча б один раз відвідували кінотеатри в період з лютого 2019 року по лютий 2020-го. В межах дослідження було опитано 1000 осіб.
Загалом новини обнадійливі: 4,5% респондентів вже були в кінотеатрах після пом’якшення карантину (тобто з 2 липня - менше місяця на час опитування). З них 78% не вагалися, вирішуючи, чи варто відвідувати покази. Більше того: 69% респондентів уже відвідують певні громадські місця (51% з них стверджують, що дотримуються певних обмежень) та лише 29% опитаних послідовно дотримуються карантину і мінімізують свій вихід на вулицю.
25% серед тих, хто після пом’якшення карантину ще не ходив до кінотеатру, не робили цього через страх заразитися. Але головною причиною ігнорування кінопоказів було не це, а банальна відсутність часу чи настрою (42% респондентів). Також до топу причин можна зарахувати звичку ходити до кінотеатрів зрідка (20%) і «в прокаті не було цікавих фільмів» (18%).
І головне: 78% респондентів планують почати відвідувати кінотеатри в найближчі півроку. 61% планують робити це з такою ж частотою або частіше, ніж до карантину. Збираються ходити рідше лише 17%. Тож можна обережно зробити висновок, що глядачі просто чекають на гучні прем’єри.
Хочете дізнатися, що може стимулювати українців ходити в кіно частіше, чи готові вони платити більше за квитки та скільки взагалі готові платити? Реєструйтеся на KYIV MEDIA WEEK! Ознайомитися з результатами дослідження комплексно і абсолютно безкоштовно можна буде під час KMW Global Marathon - онлайн-марафон стартує на нашому сайті 14 вересня о 10:00. А в жовтні всі зареєстровані учасники заходу отримають пост-огляд документ White Paper з усіма аналітичними матеріалами форуму, включаючи результати опитування «Як змінилися глядацькі настрої українців через пандемію COVID-19».