14 вересня в онлайн-режимі відбудеться марафон найбільшого медіафоруму Східної Європи KYIV MEDIA WEEK. Одна із секцій буде присвячена ринку Латинської Америки - її презентують з 17:40 до 18:30. Новина ж полягає в тому, що до онлайн-марафону приєдналася Prensario International, одна з найвпливовіших міжнародних інформаційних та мідаконсалтингових компаній. Саме вона представить досягнення Латинської Америки на світовому медіаринку.
50-хвилинна презентація включатиме загальний опис Латинської Америки - величезного й різноманітного регіону, що має 19 територій, дві мови (іспанська та португальська) та близько 630 мільйонів жителів. В Латинській Америці знаходяться дві з найбільших економік світу – Бразилія і Мексика, які охоплюють 70% валового внутрішнього продукту та рекламних капіталовкладень на континенті. Саме тут базуються одні з найпотужніших міжнародних медіагруп: Globo (Бразилія) і Televisa (Мексика).
Секцію модеруватиме Фабріціо Феррара, директор з міжнародного бізнесу Prensario.
«Латинська Америка еволюціонувала від виробника та експортера виключно теленовел (з 1970-х років) до постачальника найрізноманітніших програм та послуг. Із появою нових конкурентів (Туреччина, Південна Корея, СНД/Центральна та Східна Європа та ін.) протягом останніх двох десятиліть регіон суттєво прогресував, демонструючи зростання сектору медіа та розваг і пропонуючи широку диверсифікацію контенту (видів та жанрів), послуг, локацій/ландшафтів, талантів та заохочень, які роблять Латинську Америку помітною (знову!) на глобальній аудіовізуальній мапі», - зазначає Фабріціо.
Окрім презентації, п’ятеро топменеджерів компаній - провідних гравців медіаринку регіону – представлять свої флагманські проекти та поділяться досвідом ведення бізнесу в Латинській Америці. Серед них: Мануель Марті (Manuel Marti) - голова розвитку художніх проектів Латинської Америки, Fremantle (Мексика), Патріція Ясін (Patricia Jasin) - віцепрезидент TV Azteca International (Мексика), Лізет Озоріо (Lisette Osorio) - віцепрезидент з міжнародних продажів, Caracol TV (Колумбія), Єлена Антоніні (Elena Antonini) - директор з продажів та копродукції (Європа), Viacom CBS International Studios (Аргентина), Есперанса Гарай (Esperanza Garay) - генеральний директор Mega Global Entertainment (Чилі / США).
Експерти сфокусуються на динаміці розвитку регіону, основних його перевагах, комерційних трендах та глобальному бізнесі, а також на нових жанрах (форматах, factual-контенті, фільмах), діджитальних проектах, талановитих фахівцях по обидва боки екрану, які отримали міжнародне визнання. Також глядачі дізнаються, як COVID-19 вплинув на ефективність медіабізнесу, та які стратегії вибудовуються на майбутнє. Крім того, спікери відзначать, як залишатися актуальним на високо конкурентному ринку виробництва контенту.
Продовжити занурення в особливості медіаринку Латинської Америки учасники KMW Global Marathon зможуть навіть після завершення заходу. Усі зареєстровані глядачі форуму отримають спеціальний пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями для KMW 2020.
Зареєструватися на участь у марафоні можна тут.