Попри те, що за плечима у нас лише половина 2020-го, вже зараз можна сказати, що цей рік всім запам'ятається надовго. В епоху пандемії й глобального карантину кожному доводиться заново винаходити методи своєї роботи, і організатори найбільшого медіафоруму Східної Європи KYIV MEDIA WEEK - не виняток. Цього року захід вперше проведуть у форматі міжнародного онлайн-марафону Global Marathon, який відбудеться 14 вересня, а першою його зупинкою стане Азія.
Час, відведений на секцію - з 11:30 до 12:20, і в її межах віртуальних відвідувачів чекає багато цікавого. Для початку міжнародна медіаконсалтингова компанія K7 Media презентує огляд трендів і змін в аудіовізуальній індустрії Південної Кореї, Китаю і В'єтнаму. Крім того, тут будуть представлені найбільш показові проекти, що характеризують ситуацію на ринку регіону, а також панельна дискусія за участі представників ключових напрямків медіаіндустрії. Вони обговорять, як коронакриза впливає на ринкові показники і загальні звершення в кінотеатральному і телевізійному секторах, і не оминуть теми змін, до яких вдаються гравці, адаптуючи свої бізнес-моделі до нових умов.
Модеруватиме зустріч Мішель Лін, експерт і глава департаменту Азії та Тихоокеанського регіону в компанії К7 Меdia. У неї є великий досвід у дослідженні форматів і багатожанрових програм, а також у вивченні специфіки регіональних ринків. «У кожній з країн ми розглянемо показовi приклади, які відображають реакцію ринку на ситуацію: як змінюються уподобання аудиторії та бізнес-процеси, які антикризові рішення ухвалюються провідними учасниками ринку, та які з них є насправді ефективними. Багато років поспіль Азійський регіон славиться своїми видатними форматами, які підкорюють світ. Наприклад, Південна Корея має хорошу репутацію в царині розваг і мистецтва, тому тепер, коли ви чуєте слово K-Formats («Епоха розквіту корейських форматів») - кожен легко зможе навести кілька успішних прикладів. Інші країни регіону також швидко переймають досвід адаптації форматів та iмпорту. Отже, у своєму дослідженні я зокрема зосереджусь на них, а також для міжнародних покупців представлю нові тенденції щодо форматів з Азійського регіону», - анонсує Мішель.
До слова, навіть після закінчення KMW Global Marathon його учасники зможуть продовжити занурення в особливості медіаринку Азії. Всі, хто пройшов реєстрацію, отримають спеціальний пост-огляд, в якому будуть зібрані цікава аналітика, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агентствами спеціально для KMW 2020.