Ще у квітні ми розповідали, що команда найбільшого медіафоруму Східної Європи KYIV MEDIA WEEK, котрий цього року відбудеться вдесяте, розглядає альтернативні шляхи проведення заходу з огляду на санепідеміологічну ситуацію в країні й світі. І хоча тоді здавалося, що шанси на традиційне проведення офлайн є, сьогодні очевидно: подібні масштабні форуми із залученням великої кількості учасників з усіх куточків світу можуть відбутися лише онлайн.
Отже, KYIV MEDIA WEEK реагує на нові виклики та оголошує подробиці проведення десятого міжнародного медіафоруму. Він відбудеться 14 вересня у форматі міжнародного онлайн-марафону Global Marathon, котрий організовує компанія Media Resourсes Management за підтримки Українського Культурного Фонду.
Втім, головна місія форуму не зміниться: участники Global Marathon аналізуватимуть тренди і перспективи аудіовізуальної індустрії в Україні та світі, допомагаючи індустрії сформувати актуальні візії, зрозуміти нові правила гри у небачених обставинах та віднайти антикризові рішення для сталого розвитку медіаринку.
KMW Global Marathon представить ексклюзивну аналітику найбільших медіаринків від провідних міжнародних агентств та медіаплатформ: K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International; найсвіжіші дослідження українського аудіовізуального сектору від Media Business Reports (так, цого року наше видання збільшить свою присутність на KMW); тематичні панельні дискусії за участі представників ключових українських та іноземних медіакомпаній, прямі включення авторитетних експертів із різних куточків світу, inspіration talks від зірок індустрії.
Традиційно програма KMW максимально охоплює всі сфери сучасного медіабізнесу: кіно, ТБ, формати, серіали, анімацію, digital-технології, дитячий контент, законодавство, унікальні можливості української медіаіндустрії, міжнародну копродукцію та багато іншого.
Усі охочі матимуть змогу взяти участь у марафоні безкоштовно (за умови попередньої реєстрації), а
згодом - отримати ексклюзивні аналітичні дослідження та огляди аудіовізуальних індустрій України та
ключових територій світу, що спеціально розробляються напередодні KMW GM, у зручному форматі
white paper.
«Цього року KMW відбудеться вже вдесяте, і ми планували провести його особливо масштабно, зібравши для святкування нашого ювілею друзів та партнерів з усього світу в Києві, - розповідає директор MRM Катерина Удут. - Однак реальність вносить свої корективи, і нам, як і більшості індустріальних майданчиків, довелось піти в онлайн, трансформувати формат та програму форуму відповідно до нових умов. Місія KMW залишається незмінною: розвиток української медіаіндустрії та налагодження співпраці між представниками аудіовізуальної сфери з усього світу. Концепт Global Marathon обрано також не випадково. Протягом одного дня ми плануємо крок за кроком, рухаючись разом із сонцем земною кулею, завдяки унікальній експертизі наших партнерів дізнатись про стан речей медіаринку на кожній із територій: Азія, Східна Європа, Західна Європа та Великобританія, США та Канада, Латинська Америка... Хіба можливо було б здійснити таку подорож за один день у звичайному світі?
Так, індустрія переживає не найкращі часи, але в наших силах об’єднатись із колегами з усіх
континентів для обговорення ситуації та пошуку антикризових рішень. Тому запрошую усіх доєднатись
до KMW Global Marathon. Також висловлюю особливу подяку Українському Культурному Фонду,
завдяки підтримці якого цьогорічний форум зможуть віртуально відвідати усі охочі та абсолютно
безкоштовно».
«Український культурний фонд підтримує KYIV MEDIA WEEK у межах програми «Знакові події», - додає виконавчий директор УКФ Юлія Федів. - Власне, такими масштаби форуму і є, адже протягом
десятьох років він формує тренди, порушує важливі питання, збирає велике коло однодумців і
представників аудіовізуальної індустрії. Як державній інституції нам буде цікаво дізнатись думки
учасників KYIV MEDIA WEEK щодо подолання глобальної кризи, яка спіткала культурні та креативні
індустрії. Переконана, ми почуємо чимало оригінальних ідей, які стануть підґрунтям для подальших
ефективних рішень».
Замість післямови - невеликий спойлер: аудиторію KYIV MEDIA WEEK очікує ще багато цікавих новин. Дочекайтеся!