Компанія Nielsen, котра досліджує теледивлення у багатьох країнах світу (зокрема й в Україні), оголосила, що довгоочікуваний перехід на нову єдину кросмедійну панель відбудеться 2024 року.
Як кажуть в компанії, її новинка під назвою Nielsen ONE запропонує ринку «незалежну стандартизовану валюту, якiй зможуть довіряти всі гравці». Рішення стане новим етапом у розвитку метрик, що вже існують і є основою для екосистеми відеореклами. Пілотний запуск запланований на четвертий квартал 2022 року, а повноцінний перехід на нові метрики має завершитися до осені 2024-го.
Nielsen ONE надасть клієнтам загальне уявлення про споживання відеоконтенту, де б він не був переглянутий - на ТБ або у діджиталі. Також панель позбавить маркетологів від дублювання вимірів, завищених метрик і рекламного «сміття». Для медіабайерів і продавців інвентарю це означає кращу монетизацію і більшу віддачу від інвестицій.
«Кросмедійні вимірювання мають першорядне значення для досягнення максимального охоплення на різних платформах і для вибору правильної частоти [показів]. Послідовність Nielsen в розробці єдиного інструменту медіавимірювань і єдиної структури поліпшать сумісність ТБ та digital-відео, що дозволить клієнтам краще розподіляти бюджети і підвищувати ROI», - заявив глава Dentsu Media Дуг Рей.
Поки що йдеться по запуск єдиної панелі в США. Nielsen ONE репрезентуватиме всю країну і збиратиме дані про перегляди відео на ТБ, приставках, мобільних пристроях та комп'ютерах. А цілісність даних і відсутність дублювання забезпечить нещодавно анонсована система Nielsen ID. Що ж, чекатимемо повноцінного запуску.