Google Chrome розпочав боротьбу з рекламою, що «виснажує батарею, сповільнює й без того перевантажені мережі та коштує грошей». Під заборону потрапили рекламні оголошення, які майнять криптовалюту, мають недосконалий код та не оптимізовані для розміщення онлайн. Щоб потрапити під блокування, рекламі достатньо важити понад 4MB, навантажувати центральний процесор на 15 секунд у будь-який 30-секундний період та понад 60 секунд у цілому. Оновлення Chrome остаточно запрацює в кінці серпня.
У заяві голова Google Chrome Маршал Вейл погодився, що відсоток «виснажливої реклами» - мізерний (близько 0,3%), втім така реклама використовує 28% ресурсів центрального процесора та 27% даних мережі.
Три роки тому Google приєдналася до Коаліції за якісну рекламу, яка розробляє стандарти для гравців ринку онлайн-реклами. Наразі Chrome блокує усю pop-up рекламу з автоматичним відтворенням відео зі звуком; рекламу зі зворотнім відліком перед відкриттям сайту; рекламу, яка займає понад 30% екрану, блимаючу анімовану рекламу, рекламу-скролер, яка блокує увесь екран, та масштабну фіксовану рекламу. До того ж, у січні цього року компанія Google підтвердила, що нова версія браузера Chrome не стане розпізнавати файли cookie, які не будуть самостійно класифікуватися як cookie першої сторони (1P) або як міжсайтові cookie (3P).