У серпні минулого року Google анонсувала нову ініціативу під назвою Privacy Sandbox, створену для підвищення рівня безпеки у мережі. У її межах компанія пообіцяла заборонити використання cookies третіми сторонами у браузері Chrome, хоча це і призведе до скорочення частини прибутків від реклами.
Файли cookie дозволяють сайтам зберігати інформацію про своїх відвідувачів - їх країну, мову тощо. Вони допомагають власникам сайтів підвищити ефективність наявної реклами. Багато веб-сайтів, в першу чергу ЗМІ, показують своїм відвідувачам рекламу в рамках партнерських угод з Google.
Вже у лютому Chrome обмежить відстеження користувачів на веб-сайтах, забороняючи файли cookie, які не містять ярлик SameSite, і вимагаючи cookie третіх сторін проходити виключно через HTTPS. Одночасно компанія розробляє нову технологію, яка зможе визначити та зменшити кількість прихованого відстеження. Її запуск заплановано на кінець цього року.
Впроваджувати заборону компанія планує протягом двох років. Google обіцяє активно співпрацювати з видавцями, для яких реклама становить значну частину прибутку.