Новий інструмент від Alphabet - материнської компанії Google - отримав назву Assembler. Він допоможе журналістам легко розпізнавати діпфейки та видозмінені зображення. Для аналізу фото інструмент використовує «детектори», які можуть визначити зміну яскравості зображення або знайти сліди іншого використаного файлу. Таким чином Assembler визначає оригінальність фото і, якщо бачить маніпуляції, повідомляє про це користувачу.
Наразі інструмент тестують більше десяти новинних та фактчекінгових компаній, серед яких Animal Politico, Rappler та Agence France-Presse.
Раніше свої плани щодо боротьби з діпфейками оприлюднила низка компаній. Adobe ще минулого року презентувала новий додаток About Face, який визначає, чи було зображення відредаговано за допомогою графічних інструментів. Facebook видалятиме з платформи усі відеодіпфейки, але зробить виняток для пародійного чи сатиричного контенту. Twitter видалятиме тільки ті відео, які становлять загрозу людському життю, в інших випадках твіти просто отримають позначку-попередження.